luni, 4 aprilie 2011

Produsele lunii martie!

   Hello girls!
   Sper ca ati avut un sfarsit de saptamana placut, v-ati relaxat si ati profitat de vremea frumoasa. Pe mine m-a apucat curatenia generala in acest weekend, am spalat covoare, geamuri...iar maine mai trebuie sa sterg praful si sa le pun toate la loc:)
    In urma cu cateva zile am primit acest tag de la doua fete dragute, carora le multumesc ca ma tin activa:) Betty Reviews si Miss Z :-*.
   Am folosit mult mai multe produse in luna martie dar acestea sunt cele care mi-au atras atentia si le folosesc oricand cu placere.
   Produsele sunt urmatoarele:
*Clinique Clarifyng lotion clarifiante - cred ca este cea mai buna lotiune tonica pe care am folosit-o vreodata, imi sterge si ultimele ramasite de machiaj iar tenul ramane curat si proaspat.
*Herbagen cleansing milk and facial tonic cu ceai verde si unt de shea -  un demachiant bun, imi place ca-mi curata bine fata si pot sa-l aplic si pe ochi.
*Avon Masca de fata purificatoare cu extract de floare de lotus - intotdeauna mi-au placut produsele din gama Planet spa...iar aceasta masca imi lasa tenul curat si luminos.
*Avon Baza de machiaj Magix - imi place ca matifiaza si uniformizeaza tenul, astfel fondul de ten se intinde foarte usor.
*Revlon PhotoReady Medium Beige - in ultimele 5-6 luni este singurul fond de ten pe care l-am folosit..imi place totul la el, nu am ce reprosa.
*Flormar Terracotta Powder 23 - este o pudra iluminatoare, foarte pigmentata...ador faptul ca pot sa controlez intensitatea nuantei
*Flormar Blus-on P113 - este un roz-movaliu, nu atat de sidefat ca si P112...perfect pentru un ten un pic mai creol:)
*Max Factor Shimmer panstick - gasiti review aici
*Nyx Concealer in a Jar-Light - pentru mine este cel mai bun corector, mai am unul o nuanta mai inchisa, Medium...dar il folosesc mai mult vara, cand sunt bronzata.
*Elf cream eyeliner - sunt multumita de el, il folosesc des...este adevarat ca se intareste dar cu mici trucuri se rezolva:).
*Maybelline-The colossal volume extress mascara Black- pur si simplu The best, nu am ce reprosa:)
*Nyx lipstick-Paris - o nuanta foarte frumoasa, roz mat, lasa buzele moi, este pigmentat, nu rezista foarte mult dar nu ma deranjeaza, il reaplic cu drag...
*Nyx Round lipgloss-Pinky Natural - dupa parerea mea este varianta gloss a rujului de mai sus, il ador, il folosesc zilnic, ma scoate intotdeauna din impas.
*Avon eyeliner Blackest black & lipliner Mystery mauve - am avut foarte multe, nici nu le mai stiu numarul...le folosesc aproape la toate machiajele. Imi place nuanta lipliner-ului pentru ca merge la foarte multe nuante de ruj.
*Wet'n Wild Coloricon eyeshadow-sumptuous - nu l-am folosit inca, dar mi-e asa de drag...imi plac foarte mult nuantele si sunt foarte pigmentate.

   Revin maine cu o surpriza pentru cele care m-au sustinut la concursul Monei:)

Later edit
Day 11 — Bag you want to have

Kisses,
    Simona

9 comentarii:

  1. Clinique Clarifyng lotion clarifiante 3 e un pic cam dur cu tenul meu,in sensul ca imi curata bine tenul dar parca il am o idee "strans".
    Mi-ai facut pofta de produse wet'n wild. :D Am sa le testez si eu si daca imi plac cred ca o sa includ niscaiva produse wet'n wild la urmatorul giveaway :D
    Pupici si o saptamana cat mai placuta Simi! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Betty Reviews...Nu visezi :)) cred ca dormeam eu cand am facut postarea...remediez imediat. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea...Eu am tenul mixt si reactioneaza bine...nu-mi simt tenul uscat, oricum aplic dupa, Clinique dramatically different moisturizing lotion si mi-l hidrateaza instant:).Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm, cred ca esti singura persoana careia ii place baza de machiaj de la Avon. Adica eu am auzit gramada de lucruri rele despre ea..

    Si eu folosesc un demachiant de la Herbagen, il iubesccc:x

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel mai mult imi place la baza de machiaj MagiX e ca are SPF20. Ma scoate din impas acum, cand niciuna din cremele pe care le folosesc nu are SPF.
    Pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am sa incerc si eu baza de machiaj Avon ca am vazut ca o laudati:)Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Denisa...:))chiar sunt curioasa ce lucruri rele ai auzit...mie imi place, ai incercat-o? Pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Anda Zelenca...Nu-mi place mirosul, dar noroc ca trece in cateva minute...Da, faptul ca are SPF este un mare plus. :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. Amalia...Sa ne spui parerea ta daca o incerci:). Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...