joi, 21 aprilie 2011

Castigatoarele concursului cu farmec despre Farmec!


   Concursul s-a incheiat in urma cu aproximativ o ora. Nu a fost foarte greu sa deliberez pentru ca nu am avut mult concurente:)...au fost 3 fete plus Andreea care chiar daca nu s-a inscris oficial, a indeplinit 80% din cerinte.
   Nu vreau sa caut explicatii, de ce nu s-au inscris mai multe fete, a fost fix problema voastra...fiecare a ales ce echipa sustine, lucru care mi se pare absolut normal.
   Am fost intrebata daca mai dau premiile avand in vedere nr. mic de inscrieri...normal ca le dau, chiar daca aveam doar o concurenta, ii dadeam premiul 1 :). Mi se pare normal ca atata timp cat cineva isi ia din timp sa indeplineasca niste cerinte, sa fie si premiat...nu este vina lui ca a fost 1 concurent sau 100. Astfel ca, dupa ce am analizat gradul de indeplinire a cerintelor mele, am ajuns la concluzia ca premiile vor fi impartite astfel:

PREMIUL I
       *Gerovital Plant crema hidratanta de zi 
       *Lapte vitaminizant demachiant 
       *Ser contur ochi si buze
           + o surpriza + mostre

 ......va fi castigat de Darkflayer!!!

PREMIUL II 
       *Gerovital Plant crema hidratanta de zi 
       *Lapte vitaminizant demachiant 
            + o surpriza + mostre 

......va fi castigat de Ana Maria P.!!!

PREMIUL III 
       *Gerovital Plant crema hidratanta de zi 
            + o surpriza + mostre

......va fi castigat de Nicoleta!!!

   Cu toate ca initial nu aveam si mentiune ca premiu, m-am gandit ca pentru sustinerea pe tot parcursul campaniei Farmec, sa ofer acest premiu Andreei (Andreea's Land). Premiu va consta in mostre Farmec si o surpriza.
   Fetelor va multumesc mult pentru sustinere si participare la concurs!
   Premiile vor fi expediate doar saptamana viitoare...imi cer scuze dar nu am timp saptamana asta:(.

Kisses,
    Simona

 

12 comentarii:

  1. oooof am uitat sa ma inscriu la concursul acesta!!!mi-e tare ciuda...am avut f multe pe cap in aceasta perioada:-<

    RăspundețiȘtergere
  2. se putea ca ziua de azi sa fie si mai proasta?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cupcake...imi pare rau...eiii lasa vor mai fi ocazii. Tot ce pot face pentru tine, daca vrei sa testezi produsele, sa-mi lasi o adresa unde sa-ti trimit mostre. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu m-am inscris pt ca nu mi-au placut produsele,pt ca am si eu mostre,dar nu m-au dat pe spate:P
    poate au fost mai multe asa:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare bine tare pentru Andreea...e o fata sincera si imi place de ea.Si multumesc Simi.Stiu ca nu prea merit ca nu mi-a iesit asa cum trebuia cu facebook-ul asta:(

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca m-as pricepe la bucatarit(la prajiturit in special), v-as fi facut prajitura floare de colt in semn de multumire.

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari :*. un tag la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  8. vai nu imi vien sa cred.
    nu am castigat nimic pana acum
    o sa tin minte acest lucru.Chiar nu ma asteptam.
    o sa consider un cadou de Paste.iti trimit email aacum.
    multumesc mult.:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari fetelor, eu una nu sustin nici o echipa pentru ca sunt prea multe blogerite care imi plac in echipe diferite, asa ca nu m-am implicat deloc in nici un fel de concursuri.

    RăspundețiȘtergere
  10. Simi, si eu am vrut sa ofer mai multe mostre si mi s-au inscris tot 3 fete. Cred ca se inscrisesera pt mostre cand s-au trimis acum o luna si ceva si de-asta e interesul scazut.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...