vineri, 1 aprilie 2011

O zi de...!

   Azi mi-am inceput ziua cu vesti proaste. Parca de mult timp nu am mai avut o asemenea zi. Nu o sa va spun ce mi s-a intamplat, pentru ca sunt chestii personale fara nici o legatura cu blog-ul.
   Totusi una dintre "probleme" are legatura cu bloggosfera...dar nu vreau sa dau nume, pentru ca nu vreau sa dau amploare situatiei, si consider ca ce-am avut de spus, s-a spus pe mail. Totusi sunt mahnita si dezamagita...am impresia ca sunt luata de prostuta, careia sa-i arunci 2-3 vorbe, fara nici o baza...si se asteapta de la mine sa fiu de acord si sa nu ripostez. Da, as fi lasat capul in pamant si as fi tacut daca argumentele aduse, ar fi fost credibile si nu subiective...asa cum se crede a fi. Fetelor sunt eu nebuna sau ce?...vreau sa-mi spuneti negru, gri si mov sunt culori calde sau reci?... si oricat le-ai combina poate vreodata sa iasa un machiaj care sa nu fie dramatic si rece...
   Stiu ca nu intelegeti nimic din ce spun, dar va multumesc ca ma ascultati...asa reusesc sa ma descarc.
   Daca va dati seama despre ce este vorba, va rog sa nu dati nume...chiar nu-mi doresc.
   Trecand peste asta, vreau sa va multumesc, pentru votul acordat la concursul Monei...inseamna mult pentru mine. Chiar daca nu castig, nu este nici o problema...stiu si sa pierd, atata timp cat castiga cineva care merita....iar Pixie chiar merita. Ea am vazut ca este momentan in fruntea clasamentului.
   Aveti grija de voi!...parca si eu ma simt mai bine:)

Kisses,
   Simona

27 de comentarii:

  1. Nu merita nimic inafara de tine si de familia ta sa iti strice ziua:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Te pup!
    Si nu mai baga prostii in seama. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina Mester1/4/11 22:18

    hello simi :) te-am gasit! mi-a spus anca de blog :D e tare dragut! pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar nu are rost sa iei in seama vorbele rele !
    lumea e invidioasa iar acesta este doar inceputul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Andra T....Ai dreptate, dar noroc cu voi ca mi-o faceti frumoasa:-*

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc mult pentru vorbele frumoase...si tu ai facut un machiaj foarte foarte dragut ...nu mai fi tristutza ca nu pot fi toti buni si draguti ...si eu pun la suflet orice rautate si nu e bine ne macinam degeaba si inutil :*:*:*:* cheer up girl

    RăspundețiȘtergere
  7. Chocolate...Multumesc...dar na, parerea persoanei chiar conta pentru mine, poate am avut eu asteptari prea mari...sau nu stiu. Pup:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cristina Mester...Ma bucur:)...te mai astept.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Alina.make-up...Nu este vorba de invidie. Persoana respectiva este chiar buna in ceea ce face...si-i apreciez munca. Pur si simplu ma asteptam sa primesc niste raspunsuri concrete, bazate pe adevar si obiective, nimic mai mult. Pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Hei, asteptari nu trebuie sa ai decat de la propria ta persoana!Munca niciodata nu va fi apreciata..Mie imi place foarte mult de tine,si cred ca da, tonurile sunt reci,dar sincera sa fiu, depinde si de pigmennt si de amestec(asta in cazul movului).
    Nu trebuie sa pleci capul si sa multumesti pe cineva care nu stie sa aprecieze efortul si talentul.
    Te pup, si fii barbata:D
    Sa-ti mai spun un secret:mie nu imi place machiajul lui pixie.Nu mi se pare incadrat in tema:)

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc frumos pentru vorbele frumoase si machiajul tau este foarte foarte dragut. nu te mai agita degeaba si eu pun la suflet toate rautatile dar trebuie sa trecem peste ele...sunt mult mai multe lucruri frumoase de care sa ne bucuram. lasa supararea ca faci riduri :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Ana Maria P....Sunt barbata...promit!:). Acum sincer, machiajul lui Pixie ma duce si pe mine cu gandul la un apus de soare, dar mai de toamna, dar imi plac culorile folosite, sunt foarte intense...iar fetele il apreciaza...asta conteaza:). Pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Pixie...Multumesc mult pentru incurajari...of nu este vorba de rautati, nici nu stiu cum sa ma exprim...oricum nu mai conteaza. Data viitoare o sa ma abtin...:)). Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Pinkie...te rog sa nu te superi dar nu voi publica oomment-ul de la tine. Il tin pentru mine, si bag la tartacuta:). Te pup dulce! Multumesc mult pentru tot! :-*

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte buna decizia ta ...ambele decizii, de fapt. Te pup..acum ma pot duce si eu la nanuta:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Pinkie....Noapte buna!...si somnic pufos:)). Pup

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu merita sa stai suparata din cauza asta! Maine ai sa vezi ca totul va parea mai putin important. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi pare rau pentru intamplarea legata de bloggosfera...am o banuiala...oricum eu vreau sa-ti spun ca te apreciez pentru ceea ce faci.Te apreciez pentru ca iti faci timp pentru blog, intreti o pasiune pe care o imparti cu noi, poti sa fii si mama, si sotie si multe altele.Cand citesc rubrica cu am facut, am vazut, am gatit... ma gandesc ca ai foarte multa energie.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  19. YellowJade...Nu mai sunt suparata...m-ati ajutat voi sa-mi treaca:-*.

    RăspundețiȘtergere
  20. florentina_1983...Stiu ca n-ar fi trebuit sa ma agit, dar cand asteptarile sunt mari si crezi in ceea ce faci, nu ti-e tot una. M-a suparat ca nu am primit un raspuns plauzibil...doar baliverne pt. copii. Poate daca nu stiam ceva despre make-up, chiar credeam. Trecem peste:)...data viitoare stau pe fundul meu:)). Multumesc mult pentru aprecieri...nu este nimic greu daca faci din pasiune. Pup

    RăspundețiȘtergere
  21. Va multumesc mult pentru comentari, dar avand in vedere ca subiectul este inchis, nu mai primesc noi comentari la acest post. Daca vreti sa-mi spuneti ceva, va rog sa o faceti pe mail. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  22. Hey! Cheer up! Mergi inainte orice ar fi.
    Lumea e rea. Conteaza ca tu sa mergi mandra prin aceasta lume.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  23. Simo,si eu am avut parte de mici intercalari cu ocazia faptului ca am castigat produsul Benefit al Ielei.Deja mi s-au spus chestii de genul "ce ma oftic" si faze din astea.In fine,nici eu nu vreau sa dau nume,dar nu aleg dupa fiecare giveaway din blogosfera asa cum fac altele,dupa fiecare coupon de reducere ca altii,dupa fiecare chestie mocca posibila! Sunt si eu om,am si eu slabiciunile mele in materie de cosmetice,desi altii ar spune "ce dracu se inscrie aia la giveaway?nu are? doar e in cehia".In fine!
    Nu mai baga in seama rautatile,mie mi-a placut mult machiajul tau,dar inca nu am votat pe niciuna... nu stiu de ce,dar am preferat sa fiu "retinuta".
    Pupici si nu iti mai face atatea ganduri gri!

    RăspundețiȘtergere
  24. hey,capul sus !!!

    Am ridicat pachetul si-am fost multumita de toate produsele,incepand de la ambalare pana la calitate .Mai multe voi scrie in review\ul pe care\l voi scrie zilele urmatoare.Vreau sa mai incerc gelul de curatare de la Balea
    hihi,mulumescccc !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Va multumesc mult pentru comentari, dar avand in vedere ca subiectul este inchis, nu mai primesc noi comentari la acest post. Daca vreti sa-mi spuneti ceva, va rog sa o faceti pe mail. Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...