luni, 11 aprilie 2011

Concurs cu farmec despre Farmec!

   Hello girls!
   Ieri va povesteam ca fac parte dintr-o echipa minunata "Pretty girls", alaturi de care testam noua gama a firmei Farmec, si anume produsele Gerovital Plant cu extract de floare de colt.
   De data asta ne-am gandit la voi...stim ca sunt multe fete care nu sunt incluse in nici o echipa si care si-ar dori sa testeze produsele Farmec. Am dori sa va premiem pe toate si sa va luam cu noi la Sighisoara, asta daca ne ajuta Dumnezeu sa castigam...dar din pacate nu este posibil:(.

   PREMIUL I
       *Gerovital Plant crema hidratanta de zi 
       *Lapte vitaminizant demachiant 
       *Ser contur ochi si buze
           + o surpriza + mostre

   PREMIUL II 
       *Gerovital Plant crema hidratanta de zi 
       *Lapte vitaminizant demachiant 
            + o surpriza + mostre


   PREMIUL III 
       *Gerovital Plant crema hidratanta de zi 
            + o surpriza + mostre

   Tot ce putem face este sa ne ajutam reciproc si sa facem fericite 3 dintre voi, prin testarea produselor Gerovital Plant cu extract de floare de colt...astfel ca daca doriti sa ne sustineti si sa lucrati cu noi sub cupola "Pretty girls" trebuie sa respectati cateva cerinte:

*Sa dati like pe Facebook paginii Farmec
*Sa dati like pe fan page Pretty girls cu Farmec
*Sa scrieti pe blogul vostru una sau mai multe postari cu Farmec si despre Farmec(poate sa cuprinda orice: review-uri, intamplari, creatii, etc). Nu uitati sa mentionati ca sustineti echipa "Pretty girls".
*Sa publicati link-ul catre aceste postari pe pagina voastra de Facebook, cu mentiunea ca sustineti echipa "Pretty girls"
*Sa lasati la aceasta postare un comment cu link-urile aferente punctelor 2 si 3 si id-ul cu care ati dat like
*Concursul se incheie in data de 20 aprilie 2011

   Castigatoarele celor 3 premii vor fi alese astfel:
     *Primele 3 fetele care vor reusi sa publice cele mai interesante postari si sa acumuleze cat mai multe like-uri si/sau comment-uri vor fi desemnate castigatoare.
                                Spor la creativitate si suporteri!

   Nu uitati nu sunteti singure, noi muncim si ne distram alaturi de voi!
   Pentru orice informatie suplimentara va stau la dispozitie pe adresa de mail: simi_for@yahoo.com

Kisses,
    Simona

15 comentarii:

  1. ce tare idee cu giveawayul asta!!
    sper sa castigati:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce concurs frumos,despre Farmec cu produse Farmec! I'm in :P
    Am vrut sa dau like la pagina Farmec,dar avea demult dat like :))
    Sunteti echipa mea favorita,va sustin! Am fost a doua persoana care a dat like la pagina voastra exact la inceput :D
    Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Denisa...Multumim! Te astept sa te inscrii! :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea...Multumim din suflet! Sa nu uiti si de celelalte cerinte... Te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  5. anna...Multumim mult! Te astept la giveaway. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. simoooo cand ne mai arati si noua un make-up asa cum stiii tu sa faciii?;;) :*

    RăspundețiȘtergere
  7. anna...off, am impresia ca de cand cu campania asta, imi sta mintea-n loc. Abia astept sa se termine sa-mi intru in normal:). Mai tarziu dupa ce-l culc pe Edy postez un machiaj. Multumesc ca esti un follower activ!:-*

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu as vrea sa vad un look de primavara..ceva inspirat de florile copaceilor..cu alb si roz..sau verde proapat

    RăspundețiȘtergere
  9. Ana Maria P....Urmatorul machiaj asa va fi:). Mersi de sugestie! Pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna!
    sunt tare curiosa in legatura cu produsele Gerovital.As vrea sa le testez atat eu cat si prietenele mele,mama mea.
    Am dat like pe pagina Farmec cu numele :Issabell Vircan
    Am postat pe Facebook:http://www.facebook.com/photo.php?fbid=123118357766695&set=a.123118354433362.24798.100002055954647&type=1&theater
    Am dat like pe pagine Pretty Girls
    e-mail: yssa_dark_angel
    Multumesc si bafta in campanie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ,Te urmaresc prin GFC cu id nicoleta cristea.
    Produsele de la Gerovital sunt exceptionale , le folosesc pentru ca imi sunt benefice tenului meu .
    Am dat like pe pagina Farmec si Pretty Girls cu numele Cristea Nicoleta si am postat concursul tau aici http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001782371019 .
    Adresa mea de mail este : cristeanicoleta20@yahoo.com
    Mersi si succes in concurs.

    RăspundețiȘtergere
  12. Gata Simi, acum ma inscriu.
    Am respectat cerintele atat cat am putut, si sper ca nu e prea tarziu.Abia acum am vazut ca e termen pana astazi:(
    Deci am dat like la ambele pagini cu numele Ana Panait si am facut un post micut si am pus si in sidebar imaginea care redirectioneaza catre facebook-ul echipei,dar am dat link-ul si pe pagina mea.
    Sigur-sigur, stiu ca am strans in jur de 5 like-uri:D
    Sper ca am facut bine:)
    Noapte buna!Si astept noi machiaje!..ma gandeam ce anume sa-ti cer sa "intreprinzi" dar nu m-am hotarat inca intre 2 culori:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ana Maria P....Nu gasesc link-ul catre pagina ta de facebook

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...