duminică, 10 aprilie 2011

Un nou tag!

    Cu toate ca in ultima perioada nu prea am avut timp sa ma ocup de postari elaborate atentia mea fiind indreptata spre campania Farmec...promit ca incepand de luni sa iau masuri:)
   Vreau totusi sa multumesc celor 2 fete Gya si Denisa, ca mi-au dat acest tag, chiar daca eu sunt cam absenta:-*
3 culori preferate
  1. Mov
  2. Negru
  3. Turquoaz
3 melodii preferate...
  1. Kobi peretz-kama ahava
  2. Leona lewis-i see you
  3. Buddha bar-siddharta
3 piese vestimentare preferate...
  1. Jeans
  2. Balerini
  3. Cardigan
3 materii preferate...(liceu/facultate)
  1. Psihologia copilului
  2. Engleza
  3. Desenul
3 băuturi preferate...
  1. Apa minerala
  2. Fresh-uri
  3. Vin rosu demidulce
3 mâncăruri preferate...
  1. Ciorba de burta
  2. Piept de pui la gratar cu cartofi aurii si salata de varza
  3. Spaghete cu sos reteta personala:)
3 deserturi preferate...
  1. Crema de zahar ars
  2. Inghetata cu fructe
  3. Ciocolata facuta in casa
3 calităţi...
  1. Prietenoasa
  2. Comunicativa
  3. Amuzanta
3 defecte...
  1. Incapatanata
  2. Impulsiva
  3. Cheltuitoare:)
3 persoane la care ţii cel mai mult  
Fiu meu
Sotul
Mama

3 persoane pe care le urasti...
Nu urasc pe nimeni...incerc sa ma feresc de acest sentiment. Da, exista persoane care m-au suparat, dezamajit...dar trece, uit:)
3 obiecte la care nu ai putea renunţa...
  1. Masina
  2. Make-up stuff
  3. Calculatorul
3 profesori pe care nu îi suporţi...
    In liceu nu o suportam pe profa de lb. romana, sentimentul era reciproc:)

3 profesori de gaşcă...
  Dirigintele!...face cat 3:))

3 băieţi simpatici de la tine din şcoală/facultate...
----

3 ţări pe care ai vrea să le vizitezi...
  1. Turcia
  2. Brazilia
  3. Australia
3 dorinţe...Inca un bebe
O casa noua
Sa vizitez tarile de mai sus:)
 
3 "chestii" cu care te lauzi...

Copilul meu
Familia
Prietenii

3 lucruri pe care nu ai avut curaj sa le faci...
  1. Sa ma mut din tara
  2. Sa fac sporturi extreme chiar daca imi doresc
  3. Sa-mi spun uneori punctul de vedere
3 lucruri pe care regreţi că le-ai făcut...
  1. Ca am acordat incredere cui nu trebuia
  2. Ca uneori am renuntat la propria parere
  3. Ca uneori sunt distanta fata de cei care ma iubesc
3 lucruri pe care regreţi că nu le-ai făcut...
  1. Ca nu am urmat un curs profesionist de make-up
  2. Ca nu am spus ce cred despre unele persoane
  3. Ca am renuntat la lumea modelingului
   Dau acet tag urmatoarelor blogerite:
Echipa "Pretty girls"
Andreea's land
Cupcake
Anda Zelenca
Pinkie
Iguanitza
Honey Bunny
Claudia
Betty
Anna
Ana Maria P.
.... si toate fetele din blogroll. Va pup!

Day 14 — Photo of a hairstyle/haircut you'd like to have















Kisses,
    Simona 

7 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...