luni, 7 februarie 2011

Duminica!!!

   M-am gandit sa ma ocup si eu de rubrica asta, imi place sa o citesc la alte fete :)). Plus ca la mine duminica este cea mai plictisitoare zi din saptamana si sper ca macar cu aceasta postare sa o revigorez :))...Ieri in comparatie cu alte duminici chiar am facut cate ceva, si anume...

Am vazut Two and a Half Men - sezonul 8 - 5 episoade
Am citit nimic...sau poate etichete de produse :D
Am facut o plimbare cu o prietena, tocmai venita din Italia si sta o luna , yupiiiii
Am mancat aripioare KFC, portocale, ciocolata,
Am baut apa plata, Pepsi Twist, cappuccino, cola
Am gandit ca este frumos sa stai aiurea si sa nu faci nimic concret
M-am bucurat ca a venit prietena mea acasa
M-am enervat Nu m-am enervat
Mi-am dorit Black XS paco rabanne
Click bloguri, facebook, mail
M-am mirat cum se imbraca unele
prin Lotus Center :)
   
   Mai tarziu revin cu machiajele (2 la numar) trimise la concursul Andreei, dar vreau sa o las mai intai pe ea sa anunte castigatoarea, vai ce curioasa sunt....

6 comentarii:

  1. nu mai bea pepsi si cola.. nu sunt bune :))

    [vorbeste dependenta de cola care s'a lasat de 3 sapt :))]

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) stiu dar imi plac, in general nu beau mult aceste produse, dar ieri fiind tot prin oras, naaa m-am lasat prada ispitei

    RăspundețiȘtergere
  3. Pepsi e mai bun decat cola :P
    Pupici si vezi ca am pus lista castigatoarelor :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea...Saru'mana, multumesc mult pt. tot

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ai pentru ce,mi-a placut tare mult machiajele tale si cel cu verde cel mai mult :P De cand am primit e-mailul tau mi am zis "wow tipa asta e mega talentata".

    Iti doresc o saptamana cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea...Multumesc, este asa bine cand cineva iti apreciaza munca. Ceva mai tarziu o sa postez machiajele, acum gatesc :)...Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...