joi, 24 februarie 2011

Make-up - Black and white floral

   Azi am avut chef sa realizez un machiaj mai deosebit, este un machiaj de suflet pentru ca avem si o povestioara, nu a aparut asa simplu in viata mea:)), tot in acel moment am descoperit-o si pe creatoarea lui....pe care o ador. Dar sa o iau cu inceputul... In urma cu vreo 2 ani aproximativ am avut prima clienta mireasa, era o cunostinta...eram disperata pentru ca nu mai facusem un machiaj de mireasa, iar tipa avea incredere in mine, facandu-i diferite machiaje pentru alte ocazii. Am dat buzna pe internet in speranta ca voi gasi ceva despre tehnica machiajului pentru mirese...astfel am ajuns pe youtube. Din cautari in cautari(stiti si voi cum este, pana la urma nici nu mai sti ce cautai initial :))) ) am gasit acest machiaj, pentru mine a fost wow, mi-a placut asa mult, incat l-am aratat la toata lumea. Culmea i-a placut si miresei, cu toate ca nu este chiar un machiaj destinat mireselor, pentru ca a vrut ea, i-am facut acest machiaj, bineinteles, mai blentuit, estompat...chiar si motivul floral dar la o dimensiune mai mica...s-a potrivit perfect si sala era tot pe alb-negru.
   Din acel moment am cautat si alte machiaje create de danalajeunesse, este o tipa foarte talentata, ador ceea ce face si pot spune ca este un fel de guru pentru mine...
   Iubesc acest machiaj, nu am pretentia ca l-am facut la fel, nici nu aveam cum, sunt diferente, de la talent pana la produsele folosite, ceea ce conteaza este ca am incercat, ca sunt multumita de ceea ce a iesit si ca prin asta eu consider ca evoluez cu fiecare machiaj realizat.
    Machiajul original il puteti vedea aici, si in continuare realizarea mea :)...







Produse folosite:
OCHI
*Rimmel Soft Kohl eyeliner pencil - pure white
 *Paleta 120
*Nyx Ultra Pearl Mania - White
*Avon tus de ochi persistent- black
*Maybelline Colossal Volum Express Black
*Elf gene false dramatice

BUZE
*Corector Nyx Cancealer in a Jar nuanta 05
*Revlon ColorStay Overtime lipcolor -topcoat

    Sper sa va placa reproducerea mea:), astept parerile voastre atat despre machiaj cat si despre Danalajeunesse, sau despre orice vreti voi...:-*

Kisses,
     Simona

16 comentarii:

  1. Dragut machiaj! Imi place.
    Ai un tag de la mine :http://myblueberrynights-andreea.blogspot.com/2011/02/tag-get-to-know-me.html

    RăspundețiȘtergere
  2. :X ft frumos,mai ales parlea florala :x seamana cu machiajul meu black&white,doar ca nu stiam de danalajeunesse,ca nu ma uit pe youtube la dastea ;)). succes in continuare,o zi buna te pupic :*:* :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos e! Felicitari, ai facut o treaba excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place mult cum ti-a iesit.pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Andreea♥...multumesc pentru tag, il voi face curand...Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea...si mie imi place parte florala, cred ca aia il face deosebit:). Multumesc pentru urari. Pupicci

    RăspundețiȘtergere
  7. Irynuk...Multumesc, ma bucur ca iti place:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Alexandra...ma bucura faptul ca iti place, mai ales ca eu iubesc machiajele tale. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Andreea...Multumesc, esti draguta ca de obicei:). Te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte frumoss si dramatic! seamana bine cu lookul creat de fata de pe youtube:>:>

    RăspundețiȘtergere
  11. Denisa...Multumesc! Iti recomand sa urmaresti tutorialele ei, este foarte talentata.:-*

    RăspundețiȘtergere
  12. e genial.dar nu inteleg ceva..i`ai facut acest machiaj miresei inclusiv cu floricica?:O

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai inteles foarte bine, i-am facut machiajul inclusiv cu partea florala, doar ca la o scala mai mica:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Realizarea imi place, sa nu ma intelegi gresit, dar nu te avantajeaza deloc acest gen de machiaj. Iti face nasul sa para mai mare atragand atentia asupra lui. Colturile ochilor in loc sa fie mai ridicate par iar coborate, mai ales in pozele 5-6 se vede.

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc mult pentru felul in care ti-ai exprimat parerea.
    Ai dreptate, nu ma avantajeaza...dar mi-a placut foarte mult si mi-am dorit sa-l realizez si eu:).
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...