vineri, 4 februarie 2011

Make-up - Pamela Anderson smoky!

   Hy girls! Azi vreau sa va arat un machiaj inspirat de la Pamela Anderson(v-ati dat seama din titlu) :). Aseara urmaream ce ati mai postat si cautand prin blog-ul fetelor Pixiwoo, am gasit printre postarile mai vechi un machiaj realizat de Sam, inspirat de Pamela. Mi-a placut foarte mult si mi-am propus sa-l fac si eu. Sincer nu mi-a iesit la fel de bine ca si lui Sam si... nici nu sunt vreo Pamela Anderson...nu am pretentia asta :), dar cred ca m-am apropiat cat de cat. Machiajul nu este foarte greu de realizat, iar Sam explica toti pasii in tutorial, deci incercati si voi in cazul in care va doriti :).
   Va las in compania pozelor si sper sa va placa :)
                                      Pamela Anderson (asta ca sa nu ma confundati :)) )
                                                   My make-up





Produse folosite:
FATA:
*Fond de ten Maybelline Superstay Silky-Sand
*Corector Nyx Cancealer in a Jar nuanta 05
*Pudra Astor Mineral match 04
*Blush Mosaic Victoria's Secret - Afterglow
*CK Shimmer palette- Urban lustre

OCHI:
*Primer Elf
*Paleta 120

*Contur Khol L'oreal- Jet Black
*Rimel Elf Studio- Black
*Gene false

BUZE:
*Contur Avon- mistery mauve
*Round Lipgloss Nyx- Real nude

   Daca aveti ceva de zis, atat ca si comentariu cat si ca intrebare sau sugestie, eu le astept pe mail sau aici :)

Kisses,
    Simona

18 comentarii:

  1. foarte foarte frumos!!:x
    iti sta foarte bine asa..love this look!<3

    RăspundețiȘtergere
  2. Madalina...da este frumos, si mie imi place :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Super. Îmi place tare mult... și sunt aproape sigură că mie nu mi-ar ieși așa frumos...tocmai din cauza faptului că nu știu să fac acel V :))

    RăspundețiȘtergere
  4. iguanitza...Ba da, ai incredere ca poti, mie mi-a iesit din prima, uita-te pe tutorial la Sam, ca explica foarte bine pasii. Ma bucur tare, ca-ti place! :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Irynuk...speram sa va placa...multumec :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumos machiajul :x iti sta ft bine :*

    [app am tinut cont de ideea ta si am adaugat la postarea mea nuantele si explicatia..ma bucur ca iti plac machiajele mele :x]

    pupic :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreea...Ma bucur ca te-am putut ajuta si ca ti-a placut ideea, nu e ideea mea si eu am preluat-o dar consider ca este necesara ca sa ne dam seama exact, ce sa folosim intr-un machiaj :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ti-a iesit minunat machiajul,bravo! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place sa fac astfel de machiaje, adica inspirate...poate de aceea a iesit asa bine...vai ce modesta sunt:)). Mutummesc mult! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Simi, tot nu ai primit mail-ul? Am trimis vreo 3 pana acum dintre care 2 pe adresa de la contul de blogger.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna.Poti sa imi spui si mie ce folosesti pentru sprancene? Mersi

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim...As vrea sa pot sa te ajut dar nu folosesc nimic, doar ca am grija sa le pensez si sa le tund...asa sunt ele, negre. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. niciodata nu mi-au reusit ca lumea smokey eyes...poate ca e din cauza ca nu am pensule ca lumea,am una si atat :)
    te prinde f bine smokey eyes!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...