duminică, 20 februarie 2011

What' s in my purse + Duminica!

   Zilele trecute am primit de la Andreea, acest tag (nu stiu sa ma mai fi tag-uit altcineva), ii multumesc, cu ocazia asta mi-am mai facut si eu curat printre lucrurile din geanta/genti :)).
   Eu nu port foarte multe lucruri cu mine, in general sunt in masina...sunt obsedata de soferit, nu percep sa nu merg cu masina oriunde, oricand :D. Avand in vedere acest lucru nici nu am stiut cum sa fac acest tag, in general am genti mici, cand eram in liceu aveam ,,geamantane" dupa mine:)),
   Asta este geanta pe care am avut-o azi, cand l-am dus pe fiu-meu la maica-mea...
   Geanta nu e cine stie ce, am primit-o de la o prietena, dar este ok atunci cand ai nevoie doar de strictul necesar. Obiectele ce le-am avut in ea sunt urmatoarele:
*Portofel plin cu toate draciile: bani, carduri, buletin, permis de conducere, chitante cu plata facultatii, poze etc.
*Telefon Samsung Corby
*Un pachet gume Orbit Profesional White
*Certificatul de inmatriculare si asigurarea
*Chei
*Carticele de rugaciune (ma simt bine cand le am cu mine)
*Un memorystick
*Maybelline Colossal Volum Express Black
*Balsam de buze Neutrogena
   In poza urmatoare sunt toate obiectele ce le-am avut la mine saptamana trecuta, am avut si o geanta ceva mai mare:
   In plus fata de obiecte enumerate mai sus:
*O agenda
*Bomboane pentru gat Trachisept(chiar m-au ajutat)
*Apa de parfum Outspoken- Avon
*Elastic de par
*Un pix albastru
*Tampoane OB
*Avon Lipstick nuanta Pout
*Wet'n Wild Max Volume Lipgloss
   Sper ca nu v-am plictisit prea tare :)...restul obiectelor care ar trebui sa fie aici, gen servetele etc, le tin in masina.

Duminica!

Am vazut Spartacus Gods of the Arena ep.5 sezon 2
Am ascultat muzica la Kiss tv
Am citit presa pe internet
Am facut un machiaj Pin up, o sa-l postez maine:)
Am mancat supa de carne, salata de Boeuf
Am baut apa plata, Pepsi, Lipton de zmeura
Am gandit ca Edy nu mai are scutece si ca trebuie sa merg sa-i cumpar
M-am bucurat ca mi-au sosit coletele la posta, maine merg sa le iau
M-am enervat ca unii nu inteleg ca vreau sa fiu lasata in pace
Mi-am dorit sa nu mai imi sune telefonul
Click bloguri, facebook, mail, google
M-am mirat cum se poate uita sotul meu la filmul "127 de ore''

   Voi ce ati facut azi? Astept comentariile voastre, va pup si aveti grija de voi!


Kisses,
   Simona

5 comentarii:

  1. eu am lenevit astazi..
    am stat pe blog...

    nu am facut prea multe astazi:D
    sa ai o seara placuta!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am facut tagul asta mai demult :*:*

    a da merrsi de ideea cu Duminica, aveam chef de scris pe blog :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Irynuk...la mine in general duminica e plictiseala, dar e ok, fac machiaje, review-uri etc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Denisa...eu acum l-am primit doar:)...si mie imi place tag-ul cu Duminica...este interesant :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Simi ma bucur ca ai facut tag-ul.pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...