luni, 14 februarie 2011

Make-up - Valentine's in love

   Azi m-am tot gandit la un machiaj reprezentativ pentru Valentine's day. Am luat fiecare culoare in parte, sa vad cam ce s-ar potrivi mai bine, dar pana la urma tot la culorile roz-mov am ajuns. Nu zic ca nu se potriveste pentru aceasta zi un smokey eye sau un machiaj neutral, sau orice culoare doriti voi...tot ceea ce conteaza este sa te simti bine cu alegerea facuta si sa ai langa tine persoana iubita :). 
   Alegerea mea a fost combinatia de mai jos...iar daca maine ma invita sotul meu in oras, cu siguranta voi purta acest machiaj, sper sa vada si el ce-am scris aici:)).
   Dragele mele sper sa fiti iubite, fericite, sa va bucurati de fiecare farama de dragoste ce pluteste in jurul vostru si nu in ultimul rand sa iubiti...orice, oricum, pana la urma sarbatorim iubirea, iar ea este in multe feluri...deci nu uitati: Traiti iubirea!






Produse folosite:
*Primer Elf
*Trusa Qianyu
*Trusa 120
*Nyx eyeliner Black-Purple
*Avon eyeliner Blackest black 
*Maybelline Colossal Volum Express Black

BUZE
*Elf Balsam de buze terapeutic- strawberry
*Contur Avon- mistery mauve
*Avon Ultra colour rich - Pout cream
*Wet'n wild max volume lipgloss

   Astept comentariile, sugestiile si parerile voastre aici sau pe mail: simi_for@yahoo.com

Kisses,
    Simona

PS. Sper sa nu va socati de fata mea, dar sunt dupa o noapte nedormita :))

10 comentarii:

  1. Arata fantastic machiajul tau!
    Eu nu am sa fac nimic special maine,probabil o sa dorm toata ziua pentru ca voi fi tura de noapte atat eu cat si el.
    Si noi suntem chiar anti valentine's day :)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea...multumesc! Nici noi nu sarbatorim neaparat Valentine's day, este pur si simplu inca o ocazie de a sarbatori, si de a avea timp doar pt.noi:) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumooos :) :*
    eu ii pregatesc ceva dulce ca tot am timp.. el e la lucru. Nici macar nu se asteapta :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Yummy! Ce bine stau cerceii! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Miuri...super, cred ca va fi foarte surprins...sa fii iubita:) Kisses

    RăspundețiȘtergere
  6. Chocolate...se potrivesc perfect, multumesc mult sunt superbi. :-*

    RăspundețiȘtergere
  7. superrrb machiajul! si mie mi se pare ca fata ta e odihita, nu stiu :))

    te pup, sa fii fericita si iubita!

    RăspundețiȘtergere
  8. Denisa...Mersi iubita. Te pup dulce:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte dragut machiajul tau! arata foarte bine si te prinde;)
    te pup:* good job>:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Deea's Beauty...Multumesc, esti draguta:). Kisses

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...