luni, 28 februarie 2011

Duminica!!!

   Nu va tin mult de vorba o sa trec direct la ce am facut azi, avand in vedere si ora tarzie...cred ca este cel mai potrivit:))

Am vazut ''Sanctum''- un film interesant, "No strings attached" si "Spartacus: Gods of the Arena" ep.6
Am ascultat kiss fm
Am citit ziare, blog-uri
Am facut un pic de mancare, mi-am vizitat o matusa si...m-am uitat la filme:)
Am mancat supa de legume, salata de cartofi cu snitel de piept de pui, ciocolata, o banana
Am baut apa plata, Pepsi, ceai
Am gandit ca in curand am 50 de "urmaritori":) si trebuie sa va rasplatesc
M-am bucurat ca Edy intelege aproape tot ce-i spun
M-am enervat ca sotul nu m-a ajutat ....
Mi-am dorit haine si incaltaminte, vreau sa-mi reinnoiesc garderoba
Click bloguri, facebook, mail
M-am mirat ca azi nu m-a sunat nimeni...ciudat



Kisses,
   Simona

5 comentarii:

  1. de abia astept giveawayul ;;)
    si eu trebuie sa fac unul cand am 100 de urmaritori:-? dar asa de greu se mai fac 9 :))

    RăspundețiȘtergere
  2. sper ca la sfarsitul saptamanii sa-i dau drumul...hmm dar asa cum ai zis si u depinde de "urmaritori":)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari!!! Sa-mi lasi adresa ta pe email...pentru ca esti a 50-a, te premiez cu o mascara Maibelline the Collosal volum-black. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Adresa mea de mail : concept_z@yahoo.com .Multumesc frumos,nu ma asteptam:d

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...