miercuri, 9 februarie 2011

Review - Calvin Klein Urban Lustre Shimmer Palette

   De curand mi-am comandat de pe blogul Lianei, un set format din Calvin Klein Urban Lustre Shimmer Palette si Delicious Luxury Creme lipstick nuanta Clear Rose, ambele sunt testere, pentru ca sincer nu cred ca as fi dat atatia bani pe produsele normale. Sa nu ma intelegeti gresit, nu zic asta pentru ca nu sunt bune, sunt superrr, dar asta o stiu acum, dupa ce le-am incercat :)
Asa arata produsul normal:
   Paleta este compusa din patru culori(maro, ocru, auriu, argintiu) stralucitoare, textura matasoasa, foarte pigmentate, ofera un look glamuros dar nu exagerat. Ce mi-a placut mult a fost faptul ca poti sa dozezi nuanta, mai spre maro sau mai spre argintiu, sau poti sa folosesti nuantele individual. Cand mi-am achizitionat Max Factor Shimmer Panstik vedeti review aici, am fost foarte incantata, dar acesta este net superior. Daca ar fi sa le iau prin comparatie acesta este mai subtil ca sa zic asa, se intinde mai usor si nu are acele particule stralucitoare, este prin textura sa luminos. Un singur lucru este de obiectat...pretul, am vazut ca este undeva la 35$, cam mult. Totusi voi mai incerca sa-l achizitionez dar ca tester, este mult mai rentabil.

   CK Delicious Luxury Creme lipstick, nu am mai incercat niciodata un ruj CK, dar acum ma declar fan, cel putin in unele privinte.

Ce promite:
   A color-saturated, velvety lipstick. Offers beautiful colors from matte to high shine finish. Moisturizing & long wearing. Non-feathering & enriched with vitamins. Leaves your lips feeling soft, supple & protected.

Parerea mea:
   Eu am nuanta Clear Rose, un roz superb, plin, mat. Adevarul este ca hidrateaza buzele, mai ales ca eu intotdeauna am probleme cu ele, mi se descuameaza, foarte usor. Cu acest ruj le-am simtit moi, sanatoase, hidratate, fine, exact ca si atunci cand folosesti un balsam. Rujul este pigmenatat, nu trebuie sa dai de multe ori ca sa obtii nuanta dorita, dar in privinta rezistentei nu prea sunt de acord cu producatorii, rezista la fel ca orice ruj normal. Nici nu avea cum sa reziste mult, avand textura asta cremoasa...Pretul este undeva la 13-15$.

   As vrea sa va rog ceva,... sa-mi spuneti ce ati mai vrea sa vedeti pe blogul meu, cu exceptia celor care sunt deja la Etichete, ma gandesc sa nu devin plictisitoare :) si vreau sa mai diversific.
   Ca de obicei astept comentariile voastre, pareri si mai ales sugestii.
 
Kisses,
   Simona




4 comentarii:

  1. sa le folosesti sanatoasa:*

    eu as vrea sa vad masti pt par, ten, reviewuri:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! O sa vezi curand si ceea ce-ti doresti tu :), folosesc tot felul de produse pentru par, o sa le fac review:-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Calvin Klein Urban Lustre Shimmer Palette este superb! sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...