duminică, 27 februarie 2011

Mini Haul Elf & Liana's Boutique

   Nu stiu cum fac, dar vad ca tot la ore tarzii ajung sa postez...:).Peste zi mai reusesc sa trag cate un ochi sa vad ce ati mai postat, dar mai mult nu ma lasa Edy, iar noaptea incepe viatza si pentru mine...
   Luni am ridicat 2 colete, unul Elf si unul cu produse cumparate de pe blog-ul Lianei. Despre Elf cred ca majoritatea aveti cunostinte, asa ca nu o sa pierd vremea vorbind despre ele foarte mult. Mi-am cumparat cateva produse, de care chiar aveam nevoie, si anume...
*Paleta ''Complexion Perfection" - am auzit lucruri bune despre ea, astept sa ma conving
*Gene false aspect natural si dramatic
*O penseta
*Pensula pentru aplicare fard in pliul ochiului - este foarte buna
 
   Despre Liana v-am mai vorbit si in alte postari, sunt foarte multumite de serviciile pe care le ofera, produse de calitate, preturi mici, promptitudine, comunicare foarte buna. Am primit deja trei comenzi, si a patra trebuie sa-mi vina, cred ca cu asta am spus tot. 
   Ultimul colet a continut urmatoarele produse... 
 
*Trusa fard Ck - gotham nights
*L'oreal HIP Studio Secrets - ignited 520
*Revlon ColorStay Overtime lipcolor - enduring rose
*CK lipgloss - first date
   Urmatoarele produse le-am primit cadou, nu ma asteptam, am ramas uimita....adika, hai sa fim serioase, de pe cate site-uri comandam si nu primim nimic, sau in cel mai bun caz trebuie sa intrunim tot felul de conditii, aiurea.
   Multumesc Liana! m-ai surprins foarte placut, ceea ce fac, nu fac ca sa primesc vreo recompensa...este pur si simplu reactia mea la ceea ce oferi tu. Nu de putine ori am vazut postari 'alarma" cu bloguri de care trebuie sa te feresti...din fericire nu este si cazul tau, iar fetele trebuie informate de acest lucru...de unde pot cumpara cu incredere.
   Sper ca nu v-am plictisit, chiar vreau sa aflu parerea voastra despre acest blog, asta in cazul in care ati cumparat de aici, sau despre alte bloguri de acest gen.
   Astept parerea voastra...sau orice vreti sa ma intrebati, sugerati etc.:)


Kisses,   
     Simona

13 comentarii:

  1. sa le folosesti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere! :) Trusa de la CK are niste culori dragute, discrete :D Imi place! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-mi place trusa aia CK! :X
    Mai ales prima si a treia culoare ..

    Sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Lauren...Si mie imi place, abia astept ca realizez un machiaj cu ea, cred ca sapt. viitoare. :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Chocolate...Toate 4 sunt ok, imi plac ca sunt pigmentate si discrete:). Kisses

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le folosesti cu placere :*!
    Complexion Perfection e cam bizara la aplicare : daca nu ai tenul perfect alb trebuie aplicat doar un strop si blenduit biiiiine! primda data cand am folosit-o am zis ca sunt Casper, asa aratam :))! Dar e bine ca poate fi folosita si cu fdt si fara ;).
    te pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. claudia...Multumesc pentru sfaturi:-*, o voi incerca, daca nu mi se potriveste o dau mai departe:)

    RăspundețiȘtergere
  9. SWEET CRAZY LOLLIPOP...multumesc:)...te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase si tentante produse! Sa le folosesti sanatoasa!

    xoxo
    ________________
    http://beautyshinesfromwithin.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Alexandra...asa este...mai ales cand esti si dependenta de ele:))Pupici
    PS. Te urmaresc deja:) de ceva vreme!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...