joi, 10 februarie 2011

Make-up - Chocolate

   Hello girls!
   Azi m-am apucat sa fac curatenie la produsele cosmetice, sincer asa nu se mai poate, trebuie sa le fac neaparat un loc special, acum stau toate inghesuite in 3 cutii de pantofi, este total aiurea, nu mai gasesti nimic, toate-s una peste alta...offff. Astfel am dat peste trusele Qianyu, v-am innebunit cu ele, dar eu sunt tare multumita...erau pe fundul uneia dintre cutii, sincer am si uitat de existenta lor. Paleta 120 fiind pusa separat, imi ,,sare intotdeauna in ochii", si o folosesc mereu. De data asta am zis ca tre' sa folosesc una din trusele Qianyu, si am ales-o pe cea pe nuante de maro-auriu. In general nu folosesc aceasta gama de culori, aveam eu impresia ca nu ma avantajeaza, dar mi-am schimbat parerea odata cu machiajul de azi, cata modestie:))
    Acestea fiind spuse :), va las in compania pozelor, sper sa va placa...







Produse folosite:
OCHI
*Primer Elf
*Trusa Qianyu

*Avon eyeliner Blackest black 
*Maybelline Colossal Volum Express Black

BUZE
*Elf Balsam de buze terapeutic- strawberry
*Contur Avon- mistery mauve
*Round Lipgloss Nyx -mauve

   Astept in continuare sugestii in legatura cu ce ati vrea sa mai vedeti pe blogul meu,...va pup si aveti grija de voi!

Kisses,
    Simona

16 comentarii:

  1. wow :X super :* imi place,iti sta bine :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte frumos, eu una sunt mare fana a paletelor Qianyu, sunt metalice si dureaza destul de mult cu o baza buna...

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea...Esti draguta, multumesc :), pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandra...ai dreptate, sunt foarte bune, eu am patru truse, pacat ca nu sunt truse gen 120, adica nu stiu eu sa fie. Kisses

    RăspundețiȘtergere
  5. Inca un machiaj dedicat mie?!? ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Chocolate...:)) daaa, am vazut ca in ultimul timp au fost mai multe machiaje pe tema asta, eiii ce sa faci astenie de primavara si avem nevoie de ciocolata :)). Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. ce mamica frumoasa si talentata esti:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Denisa...Oooo ma faci sa rosesc:). Pupici multi,multi

    RăspundețiȘtergere
  9. superb!! si ce par frumos ai :X

    RăspundețiȘtergere
  10. A.M....multumesc, asa imi sta dupa ce-l spal, eu mi-as fi dorit sa-l am intins, noroc cu placa:)

    RăspundețiȘtergere
  11. frumos make up! uite machiaj dedicat lui Chocolate :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Andreea...A observat si ea chestia asta:)), si naa, ciocolata este intotdeauna binevenita:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...