vineri, 18 februarie 2011

Make-up - Sensual Spring

   Hy girls!
   Nu stiu ce parere aveti voi dar eu m-am cam saturat de vremea asta de afara. Ma simt aiurea, n-am chef de nimic plus ca ma paste o raceala, ma cam doare gatul :(. Azi ca sa nu pierd vremea aiurea, mi-am propus sa fac un machiaj, dar inspiratie zero...noroc ca tot adun machiaje care-mi plac de pe internet, si de data asta chiar m-au salvat. Avand in vedere ca in ultimul timp am neglijat rubrica ,,Inspired make-up" s-a potrivit perfect ideea.
Am ales un machiaj simplu, pastel, aerisit...poate ma vede primavara si vine mai repede:)).
                                                     Poza de inspiratie
Sursa Internet
   In plus eu am adaugat tus negru, nu mi-a placut cum arata la ochii mei fara...



Produse folosite:
OCHI
*Primer Elf
*Pigment no name - verde deschis perlat
 *Trusa 120
*Nyx eyepencil - Emerald city
*Elf Cream eyeliner Black
*Maybelline Colossal Volum Express Black

BUZE
*Elf Balsam de buze terapeutic- strawberry
*Avon lip pencil- mistery mauve*Flormar lipstick True color matte 35
*Max Factor Max effect lipgloss - pink romantic

   Va pup, sa aveti grija de voi pana data viitoare, si nu uitati sa lasati comentarii, sugestii, intrebari...sau pe mail simi_for@yahoo.com

Kisses,
    Simona
  

12 comentarii:

  1. si eu m-am saturat de frig , vreau soare !!!!machiaj foarte frumos , fresh , roz....!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Miuri...Multumesc mult, pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. modniza...sper sa nu mai avem mult de asteptat:). Multumesc:-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Magical MakeUp...Multumesc multtt! Este asa bine cand primesc feed-back-uri pozitive de la voi :). Ma bucur mult ca va place. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte dragut :*:*
    eu sunt fericita, la cluj e soare si cald:d

    RăspundețiȘtergere
  6. Denisa...Azi si la noi a fost soare, deci am reusit ceva cu machiajul meu :-*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos ti-a iesit!!!
    Nu stiu daca ai primit e-mailul meu,dar ti am pus acum doua zile coletul pentru make up ul castigat.Sper sa ajunga cu bine coletul si sa te bucuri cat de putin de produse.Nu sunt mare lucru,dar na,pe viitor sa speram ca premiile vor fi mai consistente.
    Ai un tag la mine pe blog "What's in my purse".Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Andreea...Multumesc, am primit mail-ul dar la cat sunt de zapacita am uitat sa raspund, am citit si la tine pe blog ca le-ai trimis, abia astept. Eu ma bucur pentru orice produs primit:). De tag ma ocup maine, sper sa am timp, Te pup dulce

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...