sâmbătă, 26 februarie 2011

Tag: Get to know me!!!

   Hello girls!
   Am primit zilele trecute acest tag, iar azi a venit momentul sa-l si fac:). Le multumesc fetelor care m-au nominalizat  Denisa, Irynuk, Andreea♥, Sweet Crazy Lollipop, Andreea's Land ma onoreaza faptul ca v-ati gandit la mine...va pup dulce!

1. Are you named after anyone?
Mda, verisorul meu avea o colega de banca, de care-i cam placea:), era prin clasa a IV-a, pe care o chema Simona. Cum ai mei parinti duceau lipsa de inspiratie mi-au pus numele acelei fete...cam ciudat, nu?
2. When was last time you cried?
Plang des :)), la un film dramatic, o poveste impresionanta...cand vreau sa fac pe interesanta in fata sotului:))
3. Do you have kids?
Da, un baiat de 1an si 5 luni, Eduard
4. If you were another person, would you be a friend of yourself?

Categoric:)
5. Do you use sarcasm a lot?
Depinde de situatie
6. Will you ever bungee-jump?
Mi-ar placea, dar nu stiu daca as avea curaj sa sar, cand as fi la locul faptei
7. Whats your favorite cereal?
Nestlé CiniMinis, si mai nou imi plac cele cu musli si fructe de la SanoVita
8. Whats the first thing you notice about people?
Sprancenele.
9. What is your eye color?
Caprui
10. Scary movie or happy endings?
Scary movie
11. Favorite smells?
Scortisoara, portocala, mirosul freziilor... si multe altele
12. Summer or winter?
Imi place fiecare anotimp in parte, poate tind un pic spre vara:)
13. Computer or television?
Computer
14. What's the farthest you've ever been from home?
Egipt
15. Do you have special talents?
Nu cred.
16. Where were you born?
Oradea, Bihor Romania
17. What are your hobbies?
Calatoriile, make-up, fashion, filmele etc.
18. Do you have any pets?
Da, 3 carasi aurii:)
19. Favorite movie?

Offf, imi plac multe, plus ca eu am o problema nu retin numele filmelor...mi-ar lua prea mult sa stau sa le caut.
20. Do you have any siblings?
Nu am din pacate, de aceea eu mi-am propus sa am 2 copii
21. What do you want to be when you grow up?
Director de gradinita, si in paralel sa fac make-up
22. When was your first slow dance and the song?
Acum cateva seri, in casa cu sotul:)Kobi Peretz-Kama Ahava, varianta originala
23. Movies you dislike.
Cele care se termina aiurea, ma refer la cele care nu au un final clar, bun sau rau.
24. What 3 YouTubers/bloggers would you like to meet in person?
Am spus si in postarea trecuta, mi-e draga Dana la Jeunesse, m-as bucura s-o cunosc. si nu in ultimul rand pe toate fetele din blogrol.
25. Who do you tag
Asa cum am spus mai sus le tag-uiesc pe toate fetele din blogrol, va urmaresc constant, mi-ar fi aiurea acum sa stau si sa va scriu aici, dar voi stiti ca-mi sunteti dragi, iar daca aveti placerea sa faceti acest tag, sunteti invitatele mele:-*.

Kisses,
   Simona

10 comentarii:

  1. si eu observ primul lucru la o persoana sprancenele :))

    Kobi Peretz-Kama Ahava :x:x superba piesa
    tu mi'ai zis de ea si de atunci o iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa o faci pe-a interesanta cu sotul???Am si eu nevoie de asta.Nu dai niste lectii? :))
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Denisa...Ma bucur ca-ti place melodia...eu o ascult de n ori intr-o zi:)

    RăspundețiȘtergere
  4. SWEET CRAZY LOLLIPOP...la mine functioneaza, mai ales cand vreau sa obtin ceva, cateva lacrimioare si gata:))dar nu fac abuz, sti cum este "ulciorul nu merge de multe ori la apa":))

    RăspundețiȘtergere
  5. Simi ce bine ca poti obtine ceva plangand... La mine nu functioneaza! :(
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea...Eiii, trebuie mai mult exercitiu:)), glumesc nu ma baga in seama. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. hahah...si eu tot sprancenele le observ prima oara la o persoana. sunt fascinata de sprancene :D

    RăspundețiȘtergere
  8. La mine merge altfel...caut putina cearta...gasesc eu un motiv si ma supar.Dupa aia e in stare sa faca orice numai ca sa-mi treaca :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Pinkie...cand vad ceva ce nu-mi place, deja mintea mea se gandeste cum le-ar modifica:))

    RăspundețiȘtergere
  10. SWEET CRAZY LOLLIPOP...:))ce rele suntem...mi-e mila de barbati:))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...