joi, 3 februarie 2011

I'm back & review!

   In sfarsit s-a terminat perioada asta stresanta, gata cu examenele, bun venit relaxare si timp liber :)). Stiu ca exagerez, dar azi cand am iesit de la examen asa m-am simtit...libera, parca niciodata nu m-am stresat atat, sunt sigura ca proasta lor programare, din 2 in 2 zile a dus la acest efect. Ca urmare inca mai vorbesc despre examene:))...cred ca m-am ticnit.
   Asa cum am promis, am revenit cat am putut de repede. Pentru azi am pregatit un review la niste produse pe care le-am comandat in perioada asta de sesiune, si le-am primit de curand.
   Primele produse despre care vreau sa va vorbesc sunt cele comandate de pe blogul Lianei. Vreau sa-i fac o mica reclama, pentru ca merita, este o persoana de nota 10, cu care se poate comunica, preturile sunt foarte bune iar produsele de calitate, originale. Are foarte multe produse minunate, iar stocul se actualizeaza zilnic...eu abia astept sa ridic maine al doilea colet. Pe langa toate acestea ne "ademeneste" si cu un giveaway :), pentru informatii si inscrieri dati click aici. Dar sa nu va mai tin in suspans si sa intram in subiect(cum se spune).
    Mi-am cumparat de la Liana niste pigmenti, sunt foarte multumita de ei, pigmentati, stralucitori, textura matasoasa, se intind si se amesteca foarte usor, abia astept sa-i folosesc intr-un machiaj. Mi-am mai cumparat 2 gloss-uri, Max Factor si N.Y.C., ambele cu efect de marire, miros foarte frumos a menta, si te pisca pe masura :)) (dar naa, ce nu face baba pt. frumusete). Primul este un roz perlat iar al doilea are o tenta spre portocaliu. Pe langa acestea Liana a fost draguta si mi-a trimis cadou o monstra fond de ten Maybelline si un trio eyeshadows, nuante naturale de maro.


   Celelalte produse pe care vreau sa vi le arat sunt din gama Nyx, mai sunt foarte putine produse pe site, asa ca nu am rezistat sa nu mai imi iau ceva. Cum sunt disperata dupa rujurile si gloss-urile lor, mi-am comandat, din pacate doar gloss-uri, rujuri nu mai sunt pe gustul meu :(. Nuantele sunt: mauve (un roz foarte frumos) si real nude(un movaliu).
     Mi-am mai luat si un pigment Ultra Pearl Mania nuanta Penny, Se aseamana foarte mult cu unu dintre pigmenti luati de la Liana, dar no problem, le gasesc eu intrebuintare.
    Sunt multumita de produse, nu sunt multe pentru ca nu am avut timp sa stau si sa analizez, dar nu e timpul pierdut:) ...abia astept sa vad maine ce produse mai primesc, dar despre ele intr-o alta postare.

    Va pup, sa aveti grija de voi pana data viitoare, si nu uitati sa comentati, sa lasati sugestii, intrebari...astept!

Hugs,
    Simona

23 de comentarii:

  1. Sa le folosesti pe toate cu placere! Pupici si bine ca ai scapat de examene! Imi plac mult lipstick urile.De fapt toate sunt delicioase :*

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac mult pigmentii:X..au niste culori si sunt pigmentati:D
    sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt superbi pigmentii, dar si luciurile NYX! Sa le stapanesti sanatoasa! ^.^

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  6. :x imi plac luciurile de buze:x

    sa le folosesti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt foarte frumoase gloss-urile de la nyx, nuantele sunt si pe gustul meu!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Leslie...i'm glad, the colours are beautiful :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. Andreea...banuiesc ca te referi la cele Nyx, cel roz(mauve) imi place si mie mult

    RăspundețiȘtergere
  10. Irynuk...pigmenti sunt foarte buni, azi mai primesc 12 buc. abia astept sa-i am :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Alexandra...Liana aduce astfel de produse, sunt tare incantata de ele. Iar Nyx sunt my favorite :-*

    RăspundețiȘtergere
  12. Denisa...multumesc mult...kisses

    RăspundețiȘtergere
  13. world of leea...asa este, pacat ca nu prea mai au produse, se cam termina stocul:(

    RăspundețiȘtergere
  14. ft frumoase culorile pigmentilor :X.
    in legatura cu intrebarea ta despre RR,inseamna Ruby Rose :D dar am facut o mica prescurtare :">.

    pup :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Deea...Ok am inteles, eram curioasa pentru ca sunt foarte pigmentate nuantele. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Glossurile arata ft bine!
    Sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  17. SWEET CRAZY LOLLIPOP...Multumesc :)...pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Am si eu ceva cutiute albe cu prafuri, ca cele din poza, dar scrie ceva pe ele. 12 cutiute au fost 2$ pe ebay.
    Aseara le-am incercat fara baza si eu rezistat pana m-am demachiat. In seara asta am vrut sa vad cum arata aplicate cu pensula umezita cu apa termala si devin cremoase, iar culorile sunt mult mai intense.

    RăspundețiȘtergere
  19. Chocolate...eu le-am luat de pe blog-ul Lianei, au fost ceva mai scumpe dar nu-mi pare rau pt. ca sunt foarte pigmentate. Inca nu le-am incercat, intr-un machiaj...multumesc pentru informatii, chiar ma ajuta, o sa le incerc curand si fac si o postare :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...