miercuri, 16 februarie 2011

Tag: Are you a bookworm? + NOTD

Sursa Internet
   Am primit acest tag de la Denisa, ii multumesc mult, ea intotdeauna se gandeste la noi si ne tine la curent cu noutatile aparute :-*

1. Ce carti ai citit anul trecut?
   Din pacate nu prea multe...
          *Niste raspunsuri- Mihaela Radulescu
          *Rosu si negru- Stemdhal
          *Paulo Coelho- Zahir 
          *National Georgraphic Traveler- Egipt 
2. Ce carte/carti citesti in acest moment?
   *Jurnalul meu la palat- Sarah Goodall
3. Ce carti vei citi in acest an?
    Niciodata nu-mi propun ce o sa citesc, este in functie de ce mi se recomanda, ce primesc sau ce apare nou.
4. Care este cartea ta preferata?
   Nu am o carte preferata, dar imi vine in minte Enigma Otiliei de George Calinescu, este primul roman citit undeva prin clasa a VIII-a :)
5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta?
   Nu cred ca exista asa ceva, ma refer ca nu mi s-a intamplat, din tot ce am citit am invatat cate ceva...
6. Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti?
   Nu citesc pe muzica, dar daca ar fi, ma gandesc ca ceva ambiental
7. Esti pasionata de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?
   Nu prea sunt, cand ma plictisesc teribil ma mai joc Spider Solitaire, Agatha Christie: Death on the Nile\
8. Care este filmul tau preferat?
   Nu stiu sunt prea multe care mi-au placut, imi plac in general comediile si filmele horror :)
9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri?
   As tinde sa zic ca pe o carte, am prea multe farduri, dar ...daca vad o trusa de farduri si-mi place, sigur o cumpar si las cartea:))

   Dau acest tag tuturor cititoarelor mele...va pup!

   De azi vreau sa incep o noua rubrica NOTD, am destul de multe oje pe care nu le folosesc, dar le cumpar, nu ma pot abtine. Sunt adepta manichiurii simple, cel mult un french, lucru pe care vreau sa-l schimb. In ultimul timp mi-am cumparat tot nuante puternice, cred ca tocmai pentru a ma motiva sa le port. 
   Azi am avut un pic de timp liber si m-am pus sa-mi fac manichiura(intre timp ma uitam la The Next Three Days- vi-l recomand) iar ca oja am ales, spre mirarea mea un lac Avon nuanta Gunmetal, este prima data cand folosesc o asemenea nuanta...dar imi place:).
   Iar rezultatul este acesta:...

   Astept comentariile voastre, iar daca mai doriti sa vedeti si altceva pe blogul meu astept sugestii.

Kisses,
   Simona

4 comentarii:

  1. si eu sunt la fel. tot pentru french inclin si am zis sa schimb acest lucru.
    e faina nuanta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa schimbam lucrul asta:))asa nu se mai poate...:)). Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. uaauu. ce unghii superbe ai!=p~
    btw, cum e jocul Agatha Christie: Death on the Nile? sunt inebunita dupa Agatha Christie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Denisa...Sunt diferite incaperi, cu multe obiecte, primesti o lista cu obiectele ce trebuie sa le gasesti in incapere, in general sunt ff ascunse, abia le observi :), plus ca sunt in engleza:))si pe timp...In concluzie trebuie sa faci pe detectivul. Kisses

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...