marți, 1 februarie 2011

Ramble - Cateva cuvinte!

   Am intrat sa schimb cateva cuvinte cu voi, deja m-am saturat de tot ce inseamna cursuri, informatie, examene etc. Singura consolare este ca mai am un examen, miercuri ... si GATA! Pana acum a fost bine, le-am luat pe toate si onorabil, dar am si invatat. Noroc cu mama ca l-a luat in fiecare zi pe Edy la ea, ca sa pot invata in liniste.
   Am avut si momente de pauza, dar scurte, nu ma lasa curiozitatea sa nu intru si sa vad ce ati mai postat, m-am inscris si la cateva giveaway-uri atractive (vedeti pe blog, am postat despre ele).
    Abia astept sa ma pot ocupa mai mult de blog, sa umblu prin magazine in voie si nu constransa de timp, sa ma plimb...sa am mai mult timp pentru micile mele placeri.
    Am vrut doar sa va spun aceste lucruri, pentru a stii ca ma gandesc la voi, ca sunteti ca un microb pentru mine(unu bun) :)) si ca revin curand! Am observat ca am tot mai multi "urmaritori" ceea ce este un lucru bun atat pentru mine, cat si pentru voi, pentru ca vor sosi si surprizele...dar despre asta vorbim curand.
   
Kisses,
      Simona

8 comentarii:

  1. bafta si pentru ultimul ex! sa-l iei cu nota mare :) ce noroc ai ca o ai pe mama ta aproape

    RăspundețiȘtergere
  2. A.M....multumesc! Asa este, fara mama nu m-as fi descurcat :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. multa bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multa bafta la examenul de miercuri! Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Andreea...Examenul a trecut, gata cu sesiunea :), multumesc mult pt. urari :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Scuze,daca vrei sa ma crezi cateodata nici nu stiu ce zi a saptamanii e :D Eu lucram ramble cand weekendul cand nu.Deci nici nu mi-am dat seama ca am postat... miercuri mesajul :)

    Bine ca ai scapat de toate exam.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti o scumpa, nu e nici o problema, te inteleg :)). La viata asta agitata nici nu ma mir ca nu mai stim in ce zi suntem :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...